18-25 yaş arası gençlere ücretsiz müzekart
Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından yürütülen proje, "Genç Ne Sever" Platformu kapsamında geçen yıl hayata geçirildi. 1 Temmuz 2022- 1 Ekim 2022 tarihleri arasında uygulanan projeden 325 bin genç faydalandı. Bu yıl da 13 Temmuz 2023- 13 Ekim 2023 tarihleri arasında projeden faydalanmak isteyen 18-25 yaş arası gençler, "www.muzekartgns.com" adresi üzerinden başvuru yaparak kartlarını oluşturabilecek ve ülke genelindeki 300'den fazla müze ve ören yerini tekrar ücretsiz görme imkanı bulacaklar. (DHA)