İbrahim Akyürek
"Siyah öğrencilerin yaşadığı mahalleye 'eskort mahallesi' deniliyor" En yüksek orandaki uluslararası öğrenciye sahip olmasıyla övünen rektörlük, öğrencileri korumak için yeterli desteği sağlıyor mu?