Z Haber
Selim şöyle yıkmasaydı böyle yıkmasaydı.
Doğru.
Ama geçtik oraları.
Bugüne dönemedik.
Öpmeye niyeti olmayan çok duyarlı belediye başkanı ve tayfası; ‘yanağın nerede’ diye sormaya devam ediyor.
*
Vali Bey yaşanan rezillikleri görüyor.
Balkondan alternatif tören yapan CHP’lilere esti gürledi ama bu bölgede yaşanan rezillikler karşısında, siyasetçiye, belediye başkanına, karayollarına;
“Ne diyorsunuz oğlum siz. Vali benim” demedi.
Çok duyarlı sosyal medya şeyine dönen belediye başkanına;
“Şu geçiş döneminde olağanüstü bir durum var. Beş noktaya sabit zabıta koyacaksın” diyemedi.
*
Çok değerli halkımız ne yaptı?
Pek çoğu şeyine takmadı.
Hesap sormadı.
Benim partin senin partin algısı peşine takılıp gitti.
Atilla Öksüz