Üst Geçit Projeleri Hızlanıyor: Asansör ve Yürüyen Merdivenler de Olacak
Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, kente yapılacak olan 2 üst geçit için çalışmaların devam ettiğini karayolları ve DSİ ile anlaştıklarını ancak Belediyenin protokolünün beklenildiğini söyledi.
Vali Hacıbektaşoğlu açıklamalarında; ”Yukarıdan, hemen belediyenin oradan 10 bin yaya trafiği var, Uğur Mumcu kavşağının orda 20 bin yaya trafiği var Mutlaka burada bir üst geçit yapılması lazım. Yaya trafiğinin platformdan ayrılması bir zorunluluk. Geçen sene programda olmamasına rağmen, Sayın Belediye Başkanı ile birlikte yapılmasına karar verdik ve sağ olsunlar köprülerin ihalesini yaptılar."